Зарядний пристрій має новий дизайн, а саме великий яскравий, кольоровий екран з сенсорною кнопкою керування.
Зарядний пристрій 12В 6А (Можна заряджати акумулятори ємністю від 2Ah - 100Ah).
Пристрій має 5 режимів заряду:
1. Для любого виду транспорту з 12В свинцево-кислотною АКБ:
- звичайні кальцієві
- EFB та EFB+
2. Для акумуляторних батарей вироблених по технології:
- AGM
- GEL
3. Для мотоциклетного 12В свинцево-кислотного/кальцієвого АКБ.
4. Інтелектуальний режим - заряд АКБ супроводжується постійним струмом 1А до напруги 13,8В.
5. Режим "repair" ВІДНОВЛЕННЯ ДЕСУЛЬФАТАЦІЯ.
Заряд АКБ проходить у 9 етапів:
1. Розпізнавання АКБ
2. Devulcanization (не розумію що це таке, намагався перевести, але так і переводиться як девулканізація. Наскільки я знаю такого режиму і поняття в сфері акумуляторів нема - тому не знаю що це, що Китайці мали на увазі).
(//bulletin-board.com.ua)
3. Заряд стабільним струмом до досягнення напруги 15.1V.
4. Заряд стабільною напругою до спаду струму до мінімально заданого значення.
5. Заряд постійною напругою.
6. Відновлення.
7. Підтримка зарядки.
8. Підтримка живлення.
9. Вимкнення.
Процес заряду (скорочено):
1. При підключенні до АКБ прилад покаже поточну напругу та навколишню температуру.
2. При включенні в мережу 220В, почнеться процес заряду та з'явиться напис DFS.
3. Потім приблизно через хвилин 6 на екрані буде відображатися напруга, сила струму та навколишня температура.
4. При досягненні приблизно 15.1V з'явиться напис FUL, але це не означає, що АКБ заряджена.
5. Тепер потрібно дочекатися коли на екрані з'явиться напис OFF, ось тепер буде означати, що АКБ заряджена.
На
відео весь процес (крім OFF) видно.
Перед початком заряджання, уважно ознайомтесь з інструкцією. Вона на англійській мові, але за допомогою гугл перекладача в режимі
фото можна перекласти та мати уявлення стосовно режимів роботи пристрою.
Прямі поставки від виробника.